Gondolkoztam, hogy lenézek a Tiszára a hétvégén. De végül a meleg, meg az idő hiány elvette a kedvem a cuccolástól.
Nagyon hanyagolom idén a kedvenc folyóm... Pedig ebben a hőségben jó esély lett volna a harcsára. Főleg ha megkörnyékez egy jó kis vihar ami mozgatja a légnyomást is.  Mind ahogy volt szerencsém tavaly egy brutál jó éjszakához, amikor 8 harcsát  fogtam 3 óra alatt, 4 és 9 kiló közöttieket. Az egy jó peca volt. Mondjuk akkor több jó tényező is együtt állt. Utána is pár hétig elég jól lehetett fogni őket ebben a méretben, de az az este volt a csúcs :)
De most csak egy rövid Dunai pecára telt tőlem szombat este. Egy olyan részen ahol télen voltam utoljára. A balinok miatt mentem leginkább, mert van ott egy változatos medrű zátony és időnként rengeteg balin van a töréséin. Az utóbbi pár évben gyengén adja, de gondoltam rápróbálok.
Most nem okozott gondot a jég, úgy mint legutóbb :)
 
Balin az volt, de csak szürkületben mutatták magukat egy rövid ideig és, hogy mennyire nem bírtam őket megfogni az már példa értékű. Két óra alatt két ütésig jutottam. A zátony mögötti langóban volt pár süllő rablás ahogy besötétedett, de csak úgy értem volna el, ha levetkőzöm és derékig beállok a vízbe. Most ahhoz nem volt gusztusom...
Éjjel 11 körül járt mikor már kezdtem feladni mert tök süket lett minden, de még átmentem egy közeli helyre ahol nagy víznél szoktam horgászni. Kis kövezést letarolta régen a jég "állítólag" és most csak a csonkja van meg. A többit feltöltötte sóderral a folyó, de van egy hosszanti törés, árok féleség. Ezt dobtam meg mikor a második dobásra oda dörgőlt egy szépet egy hari, ami olyan jól feküdt rá az erős folyásra, hogy először azt hittem sokkal nagyobb. De ahogy a langóba kormányoztam elszállt az ereje :))
Max 5 kiló lehetett de ami a fontosabb, megmentett a betlitől :)  És mivel szeretem a csúcson abbhagyni el is jöttem... :))

Görbüljön nektek!
Üdv:
Barna