fishingeverywhere

Fish come in three sizes: small, medium and the one that got away

Újra Samuval...

Kétszer ugrottam le mostanában és a múlt vasárnap, öreg barátom is kijött velem.  Újra....ugyanis már több mint egy éve nem hoztam vízpartra. A gyorsan romló hátsó végtagi bénulása miatt kíméltük. Mostanra viszont,  mintha stagnálna az állapota ill. kezdi megszokni imbolygó farát...szegény.  Némi gyakorlással leküzdötte bizonytalanságát és sikerült ki és beugrania a kocsiba, így óvatosan nekivágtunk...   Hát mit ne mondjak, érintetlen vakondtúrás nem maradt a parton... :D

Csak mentem az orra után, mert egy új területet próbálgattam. A figyelmem azonban erősen megoszlott, mert mindenáron fürdeni akart és persze állandóan inni. Amit ha nem tesz meg úgy 10 percenként, én nem is tudom mi történne. :) A gyenge hátsó lábai miatt nem akartam kockáztatni egy közös úszkálást a 3 fokos vízben, ezért próbáltam a sarkában maradni. És mivel lassan olyan süket mint az ágyú, a vezényszavakat már rég hanyagolom. A kézjelekre jól reagál, ezért így is elboldogultunk..

A fagyos reggelt követően kicsit enyhült az idő, és napközben néha-néha a nap is előbújt. Samu a kezdeti lelkesedés után, gyorsan kifulladt. Ennek ellenére alig lehetett rávenni egy kis pihenésre...  pedig ekkorra már a domik is mocorogtak, és velük is foglalkozni kellett...

Az első alkalom szebbjei...

Kora délután kezdett egyre zavarosabb lenni, de ez nem befolyásolta az étvágyukat. Bátrabban raktam fel a nagyobbacska csalikat is, így a korábban kelletlen csörgős darabok is fogtak...  a sort egy szebb indította, viszont utána ezek sorra megtréfáltak. Hol leakadt 1-1 jobb, vagy csak nagy ütésekkel és villámgyors támadásaikkal provokálták a csalit a kiemelés előtt.

Ahogy haladtunk egyre kisebb lett a víz. A kezdeti egy-másfeles vizet felváltotta a fél-egy méteres. És arányosan csökkent a halak mérete is. Ezt a szakaszt úgy gondolom, hogy inkább a kisebbek uralták. Mintha ugyan azt fognám ki folyamatosan, olyan érzésem volt de ezek legalább jöttek szépen sorban, így cseppet sem unatkoztam. Jól éreztük magunkat és végre Samun is láttam azt a mély, átszellemült, boldogságot ami annyira  sajátja fajtájának amikor a természetben van...

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balán Attila 2019.03.05. 08:09:23

Remek nap lehetett gratula

Barnabás.. 2019.03.05. 17:25:08

@Balán Attila: Köszi! Az volt....mint mindig ... :)

Mosoni Horgász 2019.03.07. 17:41:22

Vártam már hogy olvassak tőled. Sajna nálunk árad a Lajta, s csúszik a domipergetés.
De nem marad el!!!

Barnabás.. 2019.03.07. 21:04:26

@Mosoni Horgász: Szia Csaba! Épp az imént jutottál eszembe, amikor kint görnyedtem harmatgilisztát vadászva.... (végre volt egy kis eső.) Nagy terveim vannak velük. Remélem összejön.... :D

Mosoni Horgász 2019.03.08. 09:09:24

@Barnabás..: hja! Biza, szinte védjegyemmé válik blogíró körökban a vastaggiluvadászat! Aztán sikerült-e? Az újságpapír mellé kaphatnak egy kis kávézaccot is!
Holnap én is tervezek egy kis márna-menyus-harcsapróbát velük!

Barnabás.. 2019.03.08. 15:55:22

@Mosoni Horgász: Sikerült bizony.. :) Úgy is, hogy az éppen párosodókat békén hagytam, összejött 60-70 db. fél óra alatt...

fishingeverywhere

Két megszállott pecaőrült-pergetőhorgász. Duna,Tisza,Körös,csatornák, Balaton.