fishingeverywhere

Fish come in three sizes: small, medium and the one that got away

Elaludva...

 

   Felriadva nézek az órára, majd az ablakra. A fehér függöny szinte elvakít ahogy a reggeli napfény átsüt rajta. Na... elaludtam....  jövök rá szép lassan.  Az esti eső okozta kis felfrissülést kihasználva, szerettem volna napkeltére kint lenni.  Bosszant. Újabban nem először megy füstbe a hajnali etap terve. Persze így jár az aki egy hétvégébe belezsúfolva akar gombászt, horgászt, David Attemborogh-t és Cousteau kapitányt.... játszani. Na és emellett az asszonyt is kéne...... néha-néha  :D      ...na de kanyarodjunk vissza.  Szóval mire leérek a partra már 7 óra. Ugyanis... csak kihúzott a szívem, legalább egy rövidre mert más terv is van reggeli után.  Persze a felfrissülésnek már nyoma sincs. Így  a  mellesbe bepállva érek az egyik közeli helyhez, ahol még idén nem dobtam egyet sem.  Lecsapva féltucat böglyöt amik a pecótól követtek odáig, lendítek egy nagyot a túlparti kőkupac mögötti langóba. Mire ügyesen a fán landol a banán.... sikerül lerángatom, de az alatta lévő kis visszaforgó megtelik levéllel.  Hagyom egyenlőre és a másodikat egy belógó bokor mögé ejtem. Jól sikerült és ingerlően puttyogva, de üresen jön vissza a kis kedvencem. Időközben elsodródtak a levelek és a környéke is megnyugodott a korábban célba vett helynek, ezért harmadjára megküldöm ugyan oda. Most már sikerül bejátszani a fa ága alá és ahogy elindítom....  alig észrevehetően leszedi valaki. Kis domira gondolok....  alig érzem. Fura az egész, de félúton nehezedni kezd és mire meglátom, a kis takony bot már nyélből hajlik.  Mint a vigyor a képemen....   szép lesz, nézem ahogy fel-fel sejlik a  tisztának nem mondható vízben. A következő pillanatban viszont azt is megláttam ahogy vörösre színeződik a víz körülötte. Túl beszívta.... sérült a szilvány. Hiába a gyors szabadítás, egyre csak fogyott az élet a tekintetéből. Így kerestem egy fadarabot és.....    Majd mentem is vissza, hogy mielőbb hűtőbe kerüljön abban a melegben. Közben megfordult a fejemben, hogy van ez így....  de lehet mindenkinek jobb lett volna inkább ha tovább alszom....  

100_0027_2.JPG

 

Barna

A bejegyzés trackback címe:

https://fishingeverywhere.blog.hu/api/trackback/id/tr2618451355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mosoni Horgász 2024.08.13. 11:07:34

Nagyobb csukáknál jártam így többször is. Hirtelen torokra kapták a kanalat, vagy a wobit, s sajna a hármas horgok jól akadtak. Néha pedig áldozni illik a gasztronómia oltárán is.
Azért olyan még nem volt, hogy megbántam volna, hogy kimentem....

Barnabás.. 2024.08.14. 11:28:46

@Mosoni Horgász: Ahogy mondod!
A hal szemszögéből viszont!... :)

fishingeverywhere

Két megszállott pecaőrült-pergetőhorgász. Duna,Tisza,Körös,csatornák, Balaton.

Friss topikok

  • Barnabás..: @Mosoni Horgász: Ahogy mondod! A hal szemszögéből viszont!... :) (2024.08.14. 11:28) Elaludva...
  • Barnabás..: @Mosoni Horgász: Nem tudom mi van ezekkel. Én meg nálad próbálkoztam eredménytelenül, mondjuk gyor... (2024.07.09. 17:24) 2 napos szezon a kertek alatt...
  • Barnabás..: @Mosoni Horgász: Jól hangzik. Várom, hogy mire jutottál ;) (2024.06.27. 06:22) Egy hosszú nap margójára...
  • Barnabás..: @Mosoni Horgász: Jópofa balhé... :) jött egy áradás utána és azóta nem láttam őket sajnos... (2023.10.09. 11:56) Nyár, áradás, domik éjjel és nappal...
  • Barnabás..: @Mosoni Horgász: Én köszi :) Örülök! (2023.09.16. 07:10) Férfimunka "vót"...
süti beállítások módosítása