Szar cím, de nem tudtam kihagyni, bocs! :D

Jó két éve vettem egy HD Hero 2-t. Akkor még nem volt a cég körül ekkora hype, nem mentek tőzsdére, nem volt a legutolsó Lada szélvédőjén is, szóval viszonylag gyorsan kapcsoltam és azt gondoltam, hogy a pecás élményeim rögzítése végre egyszerű lesz, és kényelmes. Hááát! Nem volt életem legjobb befektetése és nekem nem váltotta be teljesen a hozzáfűzött reményeket.

Pro:

  • Amit nem lehet elvitatni az a képminőség és az, ha magammal viszem és nem felejtem el bekapcsolni :D akkor a rögzített fogásokat visszanézni teljesen más élmény, mint a képeket. És nagyjából ennyi! Persze ez nem kevés, de nem biztos, hogy megéri azt a pénzt amit adtam érte.

 

Kontra:

  • Kényelmetlen. Mint mindenki én is először ezt a fejre applikálható szart vettem, de egyrészt az ember ebben úgy néz ki, mint egy született fasz, másrészt nem kényelmes viselni, nyáron meg egyenesen elviselhetetlen. Vettem egy mellhámot. Ez már jobb, viszont ha nem figyel az ember könnyen kitakarhat a kezével, de mindenképpen jobb megoldás, mint a fejpánt.
  • Macerás. Magyarországon sajnos ritkán van olyan, hogy dobásonként kapás legyen, szóval vagy az ember elkezd pecázni, bekapcsolja, majd másfél óra után lemerül és amikor végre megjön a várva-várt HAL az nem kerül rá. Vagy ha tényleg kapáscunami van én mindig annyira a hatása alá kerülök, hogy el is felejtem elővenni. :D Aztán amikor vége van persze bekapcsolom, de akkor már minek... Számomra pont annak lenne jelentősége, hogy a kapás pillanatát is rögzítsem, de a fenti okok miatt ilyen felvételből van a legkevesebb nekem.
  • Halvesztés. Az elején erőltettem a mindenáron rögzítést és ez sajnos több igen szép hal elvesztését eredményezte. Mivel utáltam folyamatosan a fejemen viselni, ezért csak kapás után vettem elő és kapcsoltam be. A legfájdalmasabb ilyen eset egy nappali dunai harcsa volt, amit vagy félórán keresztül próbáltam megetetni a legkülönfélébb wobblerekkel és gumihalakkal, mire egy 13gr-os gipot levert. Bevágás után éreztem, hogy jó hal lesz, ezért megpróbáltam a go prot elindítani és nem figyeltem a fárasztásra. Na pont annyit sikerült felvennem, hogy viszi a damilt, bot perecben, majd kiegyenesedik a bot, kitekerem a csalit előtte a zsinóron pedig egy méter nyálka. Nem sok kellett, hogy bebasszam a vízbe, meg persze szidtam magamat is, hogy lehettem ekkora férfi nemiszerv...
  • Utómunka. Mivel általában több tízperces anyagok készülnek és abban van 2-3 perc értékelhető akció, ezért vágni kellene ahhoz, hogy más számára is értékelhető legyen. Erre nekem meg nincs időm. Csak halmozódnak a felvételek és még egyiket sem vágtam meg. Majd egyszer. Ha influenzás leszek. De vagy 8 éve nem voltam beteg. Szóval majd egyszer. :D Arról nem is beszélve, hogy sajnos igen gyakran káromkodom, szóval csak úgy röpködnek néha az erősebb kifejezések, nyilván ott meg egy ütős zene segítene, de majd ha influenzás leszek. Egyszer.

Néha azért összejönnek egész kompakt anyagok, mint ez itt. Vágni sem kellett, ki sem kellett sípolni :) Egy sekély részt horgásztam meg skinnerrel, aminek az alját faágak borították. Annyira sekély volt, hogy még ez is leütött néha és összeszedett egy-két ágat. Ezért látszik, ahogy görbül a bot és belegyorsítva próbálom lerázni az ágakat. De ezen a kapástól a kiemelésig minden rajta van: