Igen így csupa nagybetűvel. Mindenki vágyik rá, hogy legyen ezeken a túlhorgászott vizeken olyan saját helye, amit más nem ismer, ami csak az övé. :) Nekem párszor megadatott már, és sajnos saját hibámból párat be is buktam... Na ezt úgy tűnik sikerült addig titokban tartanom, amíg adta a halat. A múltkor írtam, hogy el kell lassan engednem ezt a kedvenc parti helyemet, meg azt is, hogy előások pár képet ottani fogásokról. Persze megyek majd még, mert lesz rajta még hal, de ez már nem ugyanaz lesz, mint volt. Régen ahányszor kint voltam, annyiszor fogtam. És szépeket. Gyakorlatilag betlimentes hely volt. Megnéztem a könyvtárakat 2006 óta horgásztam itt. Majdnem 10 évig adta a halat. Tényleg R.I.P.! Ahogy túrtam a mappákat durván elkapott a harci láz... :D Mennék már nagyon pecázni, mert a hétvégén nem tudtam. Most nem nagyon írnék egyik kép mellé sem, azt hiszem ezek a képek magukért beszélnek. Minden hal wobbleres volt és szinte az összes H-13-ra és uglyra jött. A Dunán nem nagyon kell variálni, ha ott van a hal, ezeket megeszi. A legnagyobb harcsáról csak egy pár mondat. Mielőtt divatba jöttek a rövid botok, már akkor erőltettem őket, mert partról fák, bokrok közt sokkal praktikusabb volt horgászni velük. Viszont akkor még nem volt akkora választék. Sokáig egy 2,1m-es 40-80 gr-os beastmasterrel pecáztam, nem volt könnyű bot, de cserébe a méter körüli harcsákat percek alatt vettem ki... Aznap este viszont egy 1,8m-es ha jól emlékszem 5-10 gr-os decathlonos bottal pecáztam. Na akkor még nem tudtam, hogy harcsák is lehetnek a pályán. Aztán megtudtam... :D Egy jó kis fárasztás után, amiről fogalmam sincs meddig tartott, sikerült a végén magam elé húzni a harcsát, de még hiányzott 10 cm. Már a markolat is hajlott,de még ráemeltem, na ebbe tört bele, de meglett... :) Természetesen ez nem az összes hal amit itt fogtam, csak egy kis válogatás. A legnagyobb süllőmet nem is találtam meg.

Jöjjenek a képek:

Az utolsó két halat nem én fogtam, de érdemes megnézni őket... :D Ritkán guide-olok, mert sajnos többször megégettem magam és nagyon tuti helyeket buktam be emiatt, így csak olyan embert viszek ki, akiben 100%-ig megbízok. Amikor kiértünk a vízállás miatt csak egyemberes lett a hely, az eredmény pedig egy 4-es balin és egy 5-6 körüli süllő lett az ismerősömnek. :)