Nagyon keveset pecáztam ebben a hónapban, konkrétan a tiszai peca óta egyszer. Most ezt dobja a gép. :/ De úgy korrekt, ha az ember a betlikről is ír, még ha az unalmasabb is, valljuk be senkit sem érdekel. :D Ezt a kis betlit is múlt héten követtem el a Dunán és annyira összejött minden, hogy csokorba is szedtem a tanulságait:

1. Ismeretlen be nem horgászott helyre ne menj nagyvíznél, mert úgy jársz, mint én. Félórás dzsungelharc a nagy semmiért. Mert majd a következő fa mögött lesz olyan placc, ahol tudsz dobni... de persze nem. De legalább most már be tudom lőni azt a vízállást, ami fölött nem érdemes odamenni.

2. Tavaly a nyári szezon szinte teljesen kimaradt a Dunán, így már el is felejtettem, miért is utálok nyáron a Dunán partról horgászni. A hajóforgalom miatt. 9 turistákat szállító nagyhajó ment el az este folyamán, persze gondosan elosztva, nehogy megnyugodjon a víz. Plusz az uszályok. De inkább 10 uszály, mint egy ilyen "szörnyeteg". Ez szerdán volt, úgy látszik szerda a váltónap.

3. Ha pecások jelennek meg 50 méteres körzetedben azonnal pakolj! Én pihenni megyek a vízpartra, nem azért, hogy még a parton is ezt a nyomorult magyar politikát hallgassam. Egyúttal tökéletes lenyomata volt a mai magyar valóságnak. Ahelyett, hogy a pecáról, meg a halakról, meg minden másról beszélgetnének (mert ennél bmi más értelmesebb lenne) csak a politika. 15 percig bírtam aztán odébbálltam...

4. Nyáron nem tudsz elég korán kelni. F4 már késő. Pont arra elég, hogy a balinok hajnali műsorának utolsó 20 percét még végignézd...

5. A balinok a legnagyobb @#&$ik a világon. Pont. Mondjuk ezt eddig is tudtam. :D Szó szerint a lábam előtt, a cipőmet lefröcskölve raboltak, és össz-vissz annyit értem el, hogy kétszer feljött, MEGBÖKTE!!! a csalit, majd lefordult róla.

Nem az én napom volt... :D Majd legközelebb!