Pár napja voltam kint. Sejtettem, hogy a lehűlés kicsit átrendezi a terepet, így is lett. A felszínről szinte mindenhonnan eltűntek a kishalak, keszegeket sem láttam sehol. Készültem erre, már előre elkönyveltem, hogy a felszíni wobblerekkel nem fogok aratni aznap, így előkerültek a mélyen járó wobblerek és a gumihalak. Még éppen világosban értem ki, be is gyűjtöttem 3 rávágást gumihalra, de valószínűleg kövesek lehettek, mert nem bírtak a közepes nagyságú gumihallal. Aztán a szürkület nem adott halat, de utána a sötétben beindultak.

9 körül jött az első kapás, egy 40 cm körüli süllő, de rosszul akadt, nem röptettem, így le is fordult a csónak mellett. Nem sokkal utána egy kis köves köszönt be. Aznap ő ette meg egyedül rendesen a gumihalat, a többi vékonyan akadt.

Ezután átálltam egy másik helyre, ahonnan szinte azonnal kipatintottam egy kisebb süllőt.

Ez a hely nem adott több halat, így továbbálltam. A következő helyen a kivételkor vert oda a "nap hala" -erősen idézőjelesen a mérete miatt- ez kb. 1,3-1,5 kiló lehetett, szóval ez sem volt túl izmos.

Végül 11 körül megjött az utolsó, kicsit kisebb, mint az előző hal.

Ennyi fért bele az estébe. Mind a négyet ugyanazzal a gumihallal fogtam, igazság szerint nem is nagyon cserélgettem. Próbálgattam még a nagyobb wobblereket, de semmi érdeklődés nem volt rájuk, így pár dobás után mindig visszaálltam a gumihalazáshoz. Nem találtam nagyobbat, vagy csak nem találtam el az ízlésüket. Kellene már nagyon egy jó csukázás, vagy bármi, ami egy kicsit más peca, csak időm nincs...

 

Görbüljön!