Múlt héten volt két alkalom, mikor kint voltam. Kevés időm van mostanában, ezért nem is írtam meg eddig, és ez sem lesz túl hosszú bejegyzés. Voltak nagyon jó halaim, de sajnos nem lett happy end egyik esetben sem. Azért fogtam halat, nem is rosszakat, az egyik egy dévér volt, amit még sosem fogtam pergetve. Ráadásul én az UL pecát zsigerből utasítom el, így nem is nagyon számítottam rá, hogy valaha összeakadok vele és hogy kerek legyen a történet egy kifejezetten nagy csalival fogtam. :)

De időrendben először egy harcsával kezdtem egy flattshadre, ami sajnos pár mp után elment. Aztán találtam egy nagyon jó süllőt, ami ott állt egy helyen és kifejezetten nagy műcsalikkal lehetett csak kapásra ingerelni. 4-szer vágott oda, mire negyedszerre sikerült megakasztanom, de két rúgás után elköszönt ez is. Aztán éjszaka egy teljesen felszíni csalival jó ötös vízen fogtam egy szép csukát. Vicces, hogy idén a legjobb éjszakai felszíni akcióm a Dunán történt, 5-ös vízen egy csukától, de mindig érik meglepetések az embert. És a meglepetéseknek itt még nem volt vége...

Kicsit később ugyanis egy nagyméretű tvinyóval dobáltam, amikor egy szép ütéssel leverte vmi. Először jobb süllőnek gondoltam, aztán amikor először megpillantottam egy gyönyörű jásznak néztem és amikor teljesen felfeküdt, akkor láttam, hogy egy hatalmas dévér. Óvatosan kivettem, kiakasztottam a csalit és elengedtem.

Másnap újra vízen voltam, mert nem hagyott nyugodni a harcsa, meg a nagy süllő, de egyiket sem sikerült újra kapásra bírnom. Egy kisebb süllőm volt Risto rapre, az lefordult, meg ez a kölyökcsuka SR-re. Mivel hullafáradt voltam, így hamar haza is mentem.

Görbüljön!