Szóval a második fele:

 

Ezek után visszatértem a Dunára, a normalizálódó vízállás újra engedte a parti pecát. Először egy olyan helyet néztem meg, amire minden évben elb@szok egy-két estét, mert annyira hiszem, hogy egyszer ott megjön a nagy, de eddig csak egy-két jobb balint, meg kisebb balinokat, süllőket adott. Most sem volt sajnos másképp. Egy balin és egy makettsüllő. Találtam ott bontott műcsalicsomagot is, innen üzenem annak a parasztnak, hogy eltakarítottam a szemetét, meg még jópár sörösdobozt. Nem értem, hogy ha már kicipelték magukkal a cuccot, akkor miért nem sikerül elvinni a lényegesen könnyebb üres dobozokat, meg csomagolásokat...

Így érkeztem el az utolsó horgászathoz, ami gyakorlatilag a csattanója ennek a bejegyzésnek. Gondolkoztam is, hogy esetleg csinálok belőle egy külön posztot, mert a halak megérdemelték volna, de lusta vagyok, szóval lezavarom egyben... :D A második dunai pecán betámadtam a nagysüllős helyet, de hiába volt centire megegyező a vízállás, mindnyájan tudjuk, hogy az apadás nem áradás. :D Egy szép balint adott a hely szürkületben. Aztán közeledett a vihar, amivel nem is lett volna gond, bírom az esőt, jobban mint a szelet, de intenzíven villámlott és ez az egy dolog, amivel nem szeretek viccelni. Nem kimondott életbiztosítás villámlásban a vízparton horgászbottal hadonászni. Szóval visszakommandóztam a sötétben, estem-keltem, komolyan, ha vki látott volna közben, szerintem halálra röhögte volna magát. De sérülések nélkül megúsztam egy-két csaláncsípést leszámítva, és ami fontosabb, a cucc is átvészelte! :D Szóval ahogy ballagtam a kocsihoz, megálltam egy helyen, amit előző alkalommal is nézegettem, de akkor nem pecáztam rajta. Most gondoltam egyet és megdobtam. Szerintem kb. 8 dobásból fogtam egy 55 plusszos és egy 60plusszos balint. Természetesen a második fárasztás már sok volt a pályának, így ha volt is több hal a közelben azok elkussoltak. De maradtam, mert éreztem még a halat. Kb. egy óra múlva be is köszönt egy kisebb hari, az idei elsőm. Aztán odaért a vihar így cuccoltam. Szóval ez történt velem az elmúlt négy pecán.

Hasonló jókat!