fishingeverywhere

Fish come in three sizes: small, medium and the one that got away

Erős kezdés...
...január elsején.

 "" Amilyen az év első napja, olyan lesz az egész év""  tartja a mondás. Persze egy cseppet sem vagyok babonás, de van pár fontos dolog amit azért nem jó a véletlenre bízni. A peca is ilyen... :D Ezért hát a reggeli kirándulás után biztos ami biztos alapon, bevéstem 2022 első x-ét elsején, és kora délután lenéztem a folyópartra...

p1060697.JPG

Az aktuális áradás előszele már látszott. Pezsdülés volt... amikor a víz még csak éppen, hogy kezd opálosodni, ráadásul melegedéssel. Szóval klappol minden, nem úgy mint legutóbb amikor zajlásban toltam egy betlit. Egyébként már annak is örültem, hogy az elmúlt 2 év áradásos telei után most egy olyan víz fogadott amiben hitem is van. Annak ellenére, hogy nagy dolgokat nem vártam...csak egy kis peca, meg séta a parton. Talán lesz egy-két kapás amiből akár hal is lehet alapon...

p1060694.JPG

 

A terv nagyon összetett volt de még szerencse, hogy csak két opcióból lehet választani. A jobbra vagy balra...ha volna még egy akkor talán most is ott dilemmázom..    A gázoláshoz hideg a víz, a szél és a csali szaggatás miatt pedig a túlpartot sem nagyon erőltettem. Csak olyan helyeken álltam meg, ahol láb alatt vagy a mederben is érdemes próbálkozni. Így suhantam át kb 2 óra alatt másfél km-en egy ütés nélkül. Majd egy hóóót semmitmondó részen, mederszélén elnehezül mire késve be is vágok neki... erre visszarúg. Végre...   halam van.  A takony bottal mire felpumpáltam már tudtam, hogy ez erős kezdés lesz...   amikor azonban megláttam, hogy a horog éppen csak egy bőrdarabkán fityeg a szájszélében...! Majdnem rosszul lettem......   de kijött.

p1060680.JPGp1060685.JPG

 Ránézésre, jó ötvenes teljes hosszra...  inkább hosszú mint vastag. Nézegetem.....és már majdnem visszaengedem, mikor csak győz a kíváncsiság és a bot mellé mérem. Pont a második díszítő bandázsig ér a nyél felett, ami mint kiderül 54.5 centi...   Persze amúgy meg kit izgatnak ezek a hülye centik a felek meg aztán  pláne.. :D   Utána  a sapkámra ülve csak nézelődtem egy darabig és élveztem amint a kintlét, a halfogás öröme, na meg egy csipetnyi adrenalin, egyszerre árad szét bennem...       majd pár levezető dobás után, mivel elég hosszú séta volt előttem és lámpát nem vittem, elindultam hazafelé.

 Görbüljön!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishingeverywhere.blog.hu/api/trackback/id/tr5316804728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

steveolson · steveolures.com 2022.01.09. 13:54:26

Gratulálok!

Durva kezdés. Nekem a domis pályán idén egy szép kerek betli jutott az idény nyitón. :D Igaz víz az továbbra sincs a folyóban. :( Nyári vízszint van. :(

De ez egy igazi benga. Érdekes, hogy ilyen karcsú.

Barnabás.. 2022.01.09. 19:55:29

@steveolson: Köszi! Hát... elég nyurga. Azt beszéltük Zsolttal, hogy ez valószínű inkább ... big papa... :D Mindegy ... ez jutott :)
A betli meg csak erősít... :D

Mosoni Horgász 2022.01.12. 08:56:06

Ki se nagyon jutottam még, igy még inkább felértékelődött a beszámolód olvasása....

fishingeverywhere

Két megszállott pecaőrült-pergetőhorgász. Duna,Tisza,Körös,csatornák, Balaton.

Friss topikok

süti beállítások módosítása