fishingeverywhere

Fish come in three sizes: small, medium and the one that got away

Utolsó este...
...a Dunán

    Miután az egész téli süllőzést totál ellinkeskedtem, két balinozás utáni rövid próbálkozással... még magamhoz mérten is, de lehet csak azért mert nem volt tél :D . Aztán addig-addig beszéltünk Zsolttal róla, hogy menni kéne ebben az enyhe időben, wobblerezni is érdemes.. stb..   Míg végül kellően bezsongtam, és tilalom előtti utolsó alkalomként adódott egy viszonylag enyhe szélcsendes este február 28.- án.  Tavaszi nyitányaim egyik helyszínét választva, már kora délután a parton hadonásztam és a sóderes gödreiben hajkurásztam a balinokat. Az enyhe áradás hozta uszadék halmok között, ... persze teljesen eredménytelenül. Vagyis annyi hasznom ebből mindenképp volt a napsütésen meg a jó levegőn kívül, hogy kiderült mennyi békés hal van a pályán, így ahhoz legközelebbi helyet választottam az esti pecához. Ezzel a peca nehezebb részét már le is könyveltem :)  Szürkületig kibekkeltem az időt még egy terepszemlével, majd időben el kellett indulni mivel jól elbóklásztam közben és ennél a vízállásnál eléggé macerás bejutni a kigondolt helyre.  Mire beértem, már annyira motivált lettem, hogy  azon filóztam....  éjfélig  maradok ezzel kihasználva az utolsó perceket ha már itt vagyok és megnézek vagy két-három helyet is. Akkor még nem tudtam, hogy fél óra elteltével már pakolom magam hazafelé és a korábbi tervek úgy sodródnak el a gondolataimból, mint ahogy az esti párát fújta el az addigra megerősödő szellő a Duna felől...

107_1232.JPG

Ugyanis talán 10. dobás környékén,... pont mire megvolt a szög a mélység és a wobbler....  ráfogott lent valami. Inkább csak ránehezedett, nem volt ott a baammm..   Az akasztás sem olyan volt mint amit szerettem volna és ezért drukkoltam is végig keményen...olyannyira hogy legalább 1x újra is élesztettem magam közben, de miután kipumpáltam a könnyű szerkóval az áramlásból és felkapcsoltam a lámpát, hogy jobban lássam az akadást, és a halam, .... elszállt minden bizonytalanságom.  Azt hiszem ekkor szálltak el a korábbi nagy tervek is :)  Hiszen tudjátok... a csúcson kell abba hagyni és ha nem is meggyőződésem, hogy annak az estének az a pár perc lett volna a csúcsa ha folytatom, de  ....  így, ezzel a háromfeles hallal az lett az egész téli süllőzéseimnek :D

 

 

107_1237.JPG

107_1242.JPG107_1245.JPG

 Barna

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishingeverywhere.blog.hu/api/trackback/id/tr2718072162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mosoni Horgász 2023.04.01. 06:19:00

Pazar!
Az utóbbi időben finomszerelékes folyami úsztatással múlattam az időt, de most indul a cserkelő pergető peca, s a csukák elleni harc zaszlaját kibontjuk!

Barnabás.. 2023.04.02. 06:05:47

@Mosoni Horgász: A legszebb módszer és a legjobb amivel múlathattad az időd .. :) Sajna nincs a százötven km-es körzetemben egy valamirevaló csukás víz, ezért nem tudom lesznek-e nagy csaták... ...ebben a tekintetben Zsolt tartja a frontot :D

fishingeverywhere

Két megszállott pecaőrült-pergetőhorgász. Duna,Tisza,Körös,csatornák, Balaton.

Friss topikok

süti beállítások módosítása