Múlt héten az RSD felé vitt az utam, ezért cucc a kocsiban, meló után lesz még egy órám kb. Az idő sajnos már korántsem volt annyira tökéletes, mint előző héten, kifogtam ráadásul a leghidegebb napot a múlt héten-4-5 fokban szemerkélő esőben pecáztam. Voltak infóim, hogy előző héten a 15 fokban már indulgattak a halak, de persze akkor nem volt szabadidőm. Megúsztam egy db rávágással, ellenben egy rák lába beakadt az egyik csaliba, gyorsan visszatettem. A víz még annyira hideg volt, h mindezt teljesen mozdulatlanul tűrte. Pedig előző héten már a harcsák is mozogtak... :/

 

Szombaton családozás közben sikerült egy pecát beszúrnom a régi egyesületi tavon. A kijutás kellően kalandosra sikerült, mert nekem senki sem szólt, hogy az elmúlt 15 évben aszfaltutat építettek a másik irányból. :D Így az erősen korlátozott terepjáróképességekkel megáldott kombimmal vágtam neki a traktorok által taposott és kellően felázott földútnak, ami a korai kelés ellenére biztosította, hogy felébredjek... :D Már majdnem beértem!!!, amikor egy olyan gödör állta utamat, aminél gyorsan felmértem, hogy ezt meg sem kell próbálnom... Megfordulni nem tudtam, mert az tuti elakadás lett volna, maradt a tolatás 250 m-en keresztül az útelágazásig, ahol talán vissza tudok fordulni. Előtte azért felhívtam apámat, hogy peca ma nem lesz és ha van egy traktoros ismerőse, akkor keresse elő a számát. :D Nem értette, én meg azt nem értettem ő mit nem ért. Kérdezi: merre vagyok? Mondom a tó előtt kb. 200 méterrel, de nem tudok tovább menni. Kérdezi: az aszfalton elakadtam? Na akkor már gyanús volt, hogy itt vmi történt az elmúlt években... :D Gyors eszmecsere, elmagyarázta honnan tudok bejutni végig aszfalton :/, majd mondtam neki, hogy szorítson! :D A lényeg: kijutottam és egy laza félórás csúszással megúsztam a dolgot.

 

Mikor odaértem a halőr mondta, hogy azon az úton még amikor száraz akkor is csak traktorral lehet bejönni. Én meg mondtam neki, hogy már láttam a kerítést, de látszott rajta, hogy nem nagyon hiszi... :D Engedélyváltás, bepakolás, csónakkal ki. És nagyjából ennyi volt a nap lényegi része. Semmire semmi. Rajtam kívül még 4 csónak volt kint, de még rávágásig sem jutottak. Bezzeg én!!! :D Jó 6 órás peca alatt egy darab rávágást tudtam kicsikarni, a kitartott, ejtett kanálra vert oda egy süllő, de persze nem akadt. Gumihal, tviszter, DS, wobbler=0. Az eső persze végig esett, jó fos idő volt. Kisebb  halak már mozogtak, de semmi egyéb, pedig még a sekélyre is kimentem, hátha...

Most pár hét pihi. Ha jön egy jelentősebb melegedés talán ránézek a harcsákra, de szerintem április elejéig marad a cuccok rendezése, meg a csalikészlet feltöltése.