Egyre nehezebben bírom a pecanélküliséget, ilyenkor én is rendezgetem a cuccokat, kipakolom, átpakolom, rendszerezem, újragondolom, meg persze elképzelem hol, milyen és mekkora halakat fogok majd áprilisban, májusban, júniusban, etc. Ennek egy része persze mindig csak terv marad, mert annyi időm sosincs, hogy mondjuk április közepétől napi rendszerességgel lent legyek a Dunán az ismert helyen, várva a keszegívást és velük a harcsákat, vagy kifogni a Balatonon azt a nyugodt két napot, mikor viszonylag csendes, letisztult a víz. De a wobblerrendezgetés is jó pótcselekvés, ami ráadásul nekem olyan, mint a matchbox volt régen, szóval gyűjtöm-gyűjtögetem és nem szívesen válok meg egytől sem. :D Emiatt már egészen szép kis kollekció gyűlt össze. Egy párat lefényképeztem tegnap, főként felszíniket.

Ezeket egérúszáskor használom- minden darab fogott már legalább balint.Természetesen ez nem az összes, meg van pár, ami kiemelkedően eredményes szokott lenni, azokról majd talán egyszer...

Popperek- főként balinra használom, de fogtam már több harcsát is ezekkel. Mostanában keveset horgászom velük, mert sokkal jobban szeretem és fogósabbnak is gondolom a WTD-ket. De volt olyan nap, amikor a popperek húztak ki a szarból...

WTD-k minden méretben... fényváltáskor erőltessétek. Megdöbbentően kis halak is le tudnak venni még nagyobb WTD-ket is...

Szóval felszíni csalikkal idáig az alábbiakat fogtam: jász, domolykó, garda, harcsa, sügér, balin, csuka.

Pénteken talán már túra, ránézek a harcsákra. Ennyire korán még sosem próbáltam, lehet két nap betli lesz, de legalább vízen, vízparton leszek :)