fishingeverywhere

Fish come in three sizes: small, medium and the one that got away

#csakarockmegametal

Tegnap megint egy kis koncertezés volt napirenden. Kevés új zenét hallgatok, de az egyik abszolút kedvenc ezek közül a Parkway Drive. 2 éve láttam őket először élőben, tegnap megnéztük őket megint. Össze is szedtem egy jópofa bordazúzódást. Hiába aki kiáll a sarokra, az ne csodálkozzon... :D Akit érdekel hajtás után megnézheti a koncertkezdést. Vhogy így kell elkezdeni. Röck!

 

A hang sajnos nem a legjobb, de ha vki jó minőségben akarja meghallgatni, hát tessék:

 

https://www.youtube.com/watch?v=6ZuZx5zpQ9Q

A bejegyzés trackback címe:

https://fishingeverywhere.blog.hu/api/trackback/id/tr1913624474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

fishingeverywhere

Két megszállott pecaőrült-pergetőhorgász. Duna,Tisza,Körös,csatornák, Balaton.

Friss topikok

  • Barnabás..: @Mosoni Horgász: Ahogy mondod! A hal szemszögéből viszont!... :) (2024.08.14. 11:28) Elaludva...
  • Barnabás..: @Mosoni Horgász: Nem tudom mi van ezekkel. Én meg nálad próbálkoztam eredménytelenül, mondjuk gyor... (2024.07.09. 17:24) 2 napos szezon a kertek alatt...
  • Barnabás..: @Mosoni Horgász: Jól hangzik. Várom, hogy mire jutottál ;) (2024.06.27. 06:22) Egy hosszú nap margójára...
  • Barnabás..: @Mosoni Horgász: Jópofa balhé... :) jött egy áradás utána és azóta nem láttam őket sajnos... (2023.10.09. 11:56) Nyár, áradás, domik éjjel és nappal...
  • Barnabás..: @Mosoni Horgász: Én köszi :) Örülök! (2023.09.16. 07:10) Férfimunka "vót"...
süti beállítások módosítása