Persze nem úszógumival fogtam, hanem az új szerzeményemmel. Float-tube, belly-boat tökmindegy, én innentől úszóguminak hívom. :D Nem bírtam magammal tegnap este, kiszaladtam egy Duna mellékághoz. Nem volt életem legjobb ötlete. Az elképzelés az volt, hogy a víz folyik át a köveken, az majd odagyűjti a rablókat, én meg majd aratok. Így most leírva és visszaolvasva jóval nagyobb hülyeségnek tűnik, mint amikor kitaláltam. :) Akár működhetett is volna, ha mondjuk 20 cm-mel alacsonyabb a Duna... Kicsit vadvízi feelingje volt, még jó, hogy vittem horgonyt és úsztam 12 évig, így bírtam a tempózást. És még csak utána jött a hidegfront :D félreértés ne essék: imádom az extrém pecát! Én vagyok az a hülye, aki január-februárban áll a mellesben térdig a Dunában egy jó balinozásért, vagy április-májusban derékig a harcsák miatt. Nincs ahhoz fogható, mikor a harcsa 4-5 méterre tőled ver oda a csalinak. De az esőt azt rühellem... :/

A nagyvadölőt vittem, csak a halak ezt nem tudták...

 

Szóval kiértem, még egész jó idő fogadott. De nézegettem az időkép radart, az már nem volt bíztató. Szerencsére már sok időt töltöttem el a vízen, így hiába takarták a fák az eget éreztem mikor ér oda az eső. Tepertem kifelé, még egy perc és a vízen kap el. Fél órán keresztül ömlött, aztán újra vízre szálltam. Volt kb. 10 perc szünet, aztán újra kezdte. Na ebben a tíz percben fogtam egy balint. Se nem nagy, se nem kicsi olyan átlagos dunai. De mégiscsak az első úszógumis halam, szóval megérdemli, hogy megemlékezzek róla. :) Elég furán akadt, ezért csak a szájába benyúlva tudtam kivenni, mert grippet persze nem hoztam.

Az eredeti terv az volt, hogy kint is alszom a kocsiban, de kilencre már olyan szinten tele volt a tököm az esővel, hogy összecuccoltam és hazamentem.