Röviden: rohadjon meg az időjárásfelelős... Úgy alakult, h szabad a hétvégém és gondoltam valamennyit bepótolok az elmaradt pecákból. 3 napos horgászatot terveztem, most úgy áll, h lehet holnap reggel hazamegyek. 5 után tudtam indulni és irány a Tisza, a harcsákkal is van elszámolnivalóm idén. A gumicsónakot hoztam, 3 napért már érdemes összerakni. Az autópályán látszott, h nem lesz egyszerű estém, volt olyan 20 kmes szakasz, ahol 60-nal lehetett menni az özönvíz miatt. Mire leértem szerencsére elállt, de nem raktam össze a csónakot, nem mertem megkockáztatni, h a vízen kapjon el egy ilyen eső.

Neki is 2 gidája van, mégsem Szikora Robi :D

 

Maradt a parti peca. Az eső ugyan befejezte, viszont nagyon felerősödött a szél. Klassz! Inkább süllőre számítottam a hidegfront miatt, de persze tőlem jöhet harcsa... :D Ahogy besötétedett rengeteg kishal állt ki a szélébe. Még a végén lesz valami. Kb. 1 óra peca után közvetlenül a part mellett kaptam egy ütést perchre, nyekkent egyet a fék és meg is volt az első hal, egy 60 centi körüli kishari. Nagyon nehezen tudtam kivenni a meredek part miatt, ráadásul úgy akadt, h csak tarkófogással tudtam megfogni. Kopasz már nem maradok. :D

Jó dagi volt, látszott, h már bekajált aznap este. Közben kb. 6-7 méterre a parttól folyamatos mozgás, kisebb rablások közé néha-néha odadurrant egy jobb hal is. Süllő! nemrég megjött egy új rendelésem és volt benne egy csali, amit jónak gondoltam ide. Felraktam és kb. a tizedik dobásra le is verte egy süllőcske. Ezt már szeretem! Első pecán avattam is a csalit.

Aztán kb. 15 perc múlva megjött a párja.

Aztán éjfél után viharossá vált a szél, gondoltam majd hajnalban folytatom. Hajnalban azonban megint ömlött az eső, így inkább aludtam tovább. Reggel amíg nem esett próbálkoztam, de semmi. Most kb. 2 órája szakad megint, úgyhogy várok. Ha estére nem áll el, akkor marad a part megint, ha eláll, akkor vízre teszem a csónakot. Mondjuk mennem kell vagy 20 km-et, mert mindenhol felázott a gát és csak ott tudom letenni.

Most ülök a helyi krimóban várom a babgulyásomat, meg hogy végre abbahagyja. Holnapra nem mondd csapadékot, de aztán szombatra megint nagy esőt jelez...