Az elmúlt hetekben szinte egyáltalán nem pecáztam. Egy alkalommal kiugrottam az Rsd-re, de mivel ez az általános tilalom előtti napra esett, így másfél óra után feladtam. Nem bírom a tömeget... :D szabad beállót alig találtam, végül gipoval kicsaptam egy kiscsukát és ezután be is fejeztem a pecát.

Tegnap végül úgy alakult, hogy nekiindultam a Dunának, de persze miért is lenne bármi is egyszerű?az alacsony vízállásnak hála nem tudtam kimenni a csónakkal. :/ ok, akkor partról nyomom, de hol? A kiválasztott részen fogtam már jópár süllőt, a zöme mindig 40 cm körüli volt, és egy jobb estén 5-6-ot is lehetett fogni. Aztán vmi számomra teljesen kiismerhetetlen tényező miatt néha be-beesett egy jobb süllő is úgy négy kilóig. Ritkán a kicsik között, de a jellemző az volt, h vagy a csúnya nagy jött, vagy a szép kicsik. Vagy semmi... :D

Nagyon jó idő volt, de kishalmozgást egyáltalán nem láttam. Gumihallal indítottam, ötletem sem volt, h mekkora fej kell, így kezdésnek egy 10 gr-ossal kezdtem. A klasszikus gumihalazáshoz túl nehéz volt, de mivel nem volt akadó, így lassú tekeréssel pont a kőlábat tudtam végighúzni vele. Ja! A botról majd megfeledkeztem!

Off!

A kedvenc kis finezze-em elszenvedett egy apró kis sérülést (2. Gyűrű szia), így most szervízben. Gondolkoztam melyik botot vigyem az Mpp mellé, végül elővettem az ezeréves 15-40-es 270-es SSGS-emet. Legalább 10 éves a bot, annak idején az egyik legjobb volt, rengeteg halat fogtam vele, de már akkor is egy dolog miatt szenvedtem: nagyon hosszú a nyele. Annyira zavart, h le is akartam vágni, de aztán nem csonkítottam meg. Nagyjából egyébként ez volt az utolsó 210 feletti botom, azóta rövid botokkal horgászom, de most partról kifejezetten hasznos volt a hossza.

On!

aztán a 3. Dobásra oda is törölt neki vmi, sajnos nem a nagyok közül. Hamar odaért elém, csak az ólom lógott ki a szájából, látszott, h szájpadlásba akadt. Csak nem eléggé... Kinyitotta a száját és kiakadt. Egy kicsit én is :D ennyi idő után jó lett volna halat fogni. De nem baj, lesz másik. És tényleg. Rövid időn belül ott volt a tesója. Hajszálra ugyanakkora, ugyanúgy akadt, de ez már meglett.

Kicsit finomítottam a fejen, de nem volt több akcióm. Így eltelt vagy egy óra, közben próbálgattam a wobblereket, különböző méretű gumihalakat is. Visszaraktam a 8gr-os fejjel ellátott gumihalat és az eddigi lassú vezetést egy sokkal gyorsabb agresszívabbra váltottam. Egyből jöttek is a kapások, és két rontott után a harmadik meglett. Hármasikrek... :D

Valószínűleg a gyorsabb csalivezetés miatt ennek a szájszélbe akadt. Ezekután egy kifejezetten nagy gumihalra is volt kapásom, de csak a farkát csippentette le.

Aztán mikor megint jó ideje nem volt akcióm egy Ristorapra ütött oda egy, majd kb. 5 perc múlva jött a következő, az este legkisebbje.

Aztán 11 körül elfáradtam, abbahagytam. Bár meggyőződésem, ha még maradok, akkor fogok. De szinte biztos vagyok abban is, h nagyobb nem lett volna benne...

Görbüljön!