A hétvégén elmentem a Dunára csukázni, de sajnos most pont az ellenkezője történt, mint az előző pecán. Akkor amit kigondoltam be is jött, de most azzal szembesültem, hogy az áradás miatt zavarosabb volt a víz az ideálisnál. Belly-boatos peca volt, így ugyan csukázással kezdtem, de fél óra múlva kijöttem botot cserélni, mert nem hittem igazán abban, hogy fogok csukát. Mivel 4 órám volt pecázni és fogni is akartam így a botcsere után előkerültek a wobblerek és a közepes gumik. Gondoltam hátha találok süllőt, kövest, a wobblereket pedig a balinoknak szántam. És megint bebizonyosodott, ha az ember nem ragaszkodik görcsösen az elképzeléséhez, hanem próbál alkalmazkodni a  körülményekhez, akkor ha nem is azt amit szeretne, de lehet fogni és egészen jó kis peca kerekedett ki belőle, még ha nem is akkora halak jöttek, mint amit szerettem volna eredetileg.

 

Kezdésnek első dobásra fogtam egy kissüllőt, meg gyorsan jött két sügér. De nem maradtam ott, mert nálam volt a radarom is és szét akartam nézni, hátha találok egy törést, vagy vmit, ami tart jobb süllőt, vagy kövest. Jó egy órát barangoltam a belly-boattal, de semmi... Így elindultam vissza az eredeti helyre.

Itt aztán jöttek szépen sorban a sügerek. Egész jók ráadásul.

Aztán egyszercsak kisütött a nap és szinte mellettem kezdtek el rabolni a balinok. Ezt nem hagyhattam ki. Volt olyan dobás, hogy négyszer vágott oda egy a wtd-nek, igen jól szórakoztam, de a méretet egyik sem ütötte meg, így rövid idő után befejeztem, felesleges szétütni a méreten aluliakat.

Így visszaálltam sügerezni és ekkor ütöttem egy jobb halat, ami sajnos leakadt. Se nem csuka, se nem süllő, mert nem rágta szét a csalit és ha sügér volt, akkor biztos, hogy kapitális lehetett, mert többször is fékre húzott.

Aztán kora délután mennem kellett sajnos, bár maradtam volna estig szívesen...