A naplementében izzó nádas

Egyedül lenni, horgászni, semmivel nem törődve és senkitől nem zavarva, csak a saját fejem után a megszokott, már rutinná vált dolgokat csinálni. Lehet, hogy fantáziátlan és divatjamúlt, de ez vagyok... :) Viszont ha úgy alakul, hogy társául szegődhetek egy merőben más beállítottságú pecásnak, az remek alkalom, persze a baráti találkozás örömén kívül, hogy kizökkentsem magam a rutinból, az elkönyvelt tapasztalatok homályos bugyraiból.

 

A minap éppen így alakult. Egy csatorna pecán történt az eset, és igen tanulságos volt. Mindenképp el kell olvasnotok Zsolt bejegyzését erről a napról, mert neki jobb érzéke van átadni annak tanulságait. Előre járóban csak annyit, hogy csúnyán le lettem iskolázva, hazai pályán. :D Nekem kettőt sikerült megetetni azon a délután, meg volt még ha jól emlékszem 1 kapásom és egy kikövetésem. Míg neki.........na de ezt majd Ő .... 
Valahogy mostanában nem vágytam a csónakban gubbasztós pecákra. Helyette inkább kihasználtam az enyhe időt, (aminek gondolom azért meglesz a böjtje) és gyakrabban kimentem valamelyik csatornára.  Nagy élvezettel kirándultam és akadt közben látnivaló is bőven..

 

Kerestem az olyan részeket ahol a legkevesebb eséllyel találkozom emberrel. Nehezen de sikerült párszor, miután kellő távolságra gyalogoltam be a traktor járta dagványokon keresztül.   Bízva, hogy majd ott megtalálom azokat a helyeket ahol a jobb halak lapulnak.  És a sok bugyli között azért néha beköszönt  egy-egy jobb is, de nem döltek rekordok. Azért van még a tarsolyban 1-2 hely, ahol láttunk pár  darabosabb csukát is, ami itt a csatin a faroktőig nézett 60 centi környékét jelenti nálam... Nekem a lábamig jött ki és ott verte le a csalit, utána meg magát is a rövid pórázon :( De Zsolt ügyesebb volt  :)



Néhány kivételtől eltekintve, továbbra is a gumikat erőltettem mert azon kívül, hogy egyszerű és nagyszerű, ezt sajnálom a legkevésbé ha esetleg beszakad.  Bár viszonylag kemény szerkónak köszönhetően azért ez aránylag ritkán történik.  Így bátrabban merek majd a plasztikos doboz mellé egy-két wobblerest is betenni, hamár ilyen válogatósak lettek ezek a nagyobb csatorna betyárok :)

 

Már éppen kezdtem más irányokba kacsingatni, de a kísérletezéssel járó remények és tervek, a csatorna parton tartanak egyenlőre azt hiszem...  és a tilalomig már nem sok idő van!

Vastag-vastag, de szemre még mindig 60 alatt....vagy mégsem?..:D


 

Ja, és a végére két izomsügér :)


Görbüljön....

Barnabás