Az első kilométeren, még tele voltam tervekkel. A másodiknál dobáltam is egy keveset. A harmadiknál már kérdezgettem magamtól, hogy ott vagyok már ?  A negyediknél, pihentem egy kis pecával, és egy balinnal. Az ötödiknél átmentem egy  másik helyre, de ott voltak. A hatodiknál már rájöttem, hogy az új csizmám csak evezni lesz jó :) A  hetediknél már a peca sem érdekelt. A nyolcadiknál ért véget.........
Mindez egy olyan részen ahova ritkán megyek, és akkor is csónakkal. Hát ez, ezután sem lesz másképp :))
Nem éreztem a helyet, pedig fogtam itt már szépeket. A levél is úszott és a partról meg nem értem el azt az áramlatot amin jól lehet vezetni a süllőnek szánt wobblert. Egy rablás, egy hal. Ja, meg egy majdnem másik balin :) Ez jutott tegnap estére. A balin azért szép volt.
Egy mellék ágban és 2 kubikban is próbáltam előtte a csukát bár tudtam, hogy halott ügy de azért adtam neki pár órányi esélyt. 6-7 évvel ezelőtt még volt értelme a dzsungel harcnak, mert megérte. Főleg az áradások után, volt csuka bőven....de manapság?...  :(
Azért jó volt :D
Üdv.
Barnabás