fishingeverywhere

Fish come in three sizes: small, medium and the one that got away

Várakozás...
Kis pecával...

 Várom már...   a komolyabb melegedést, az esőt, a vizet a folyókba, a kintalvós estéket és átdobált éjszakákat.... na meg a világbékét :D ... de addig is...    Aznap különösen elkapott a mehetnék...  mivel már hetek óta nem volt bot a kezemben csak a szobában :)

Hajnalban is akartam csapatni egy rövidet, de a kemény fagy végül eltántorított ezért csak a délutáni etap maradt. Az addigra 5 fokosra melegedett vízben és a napos időben úgy gondoltam megkockáztatom a mellcsizmát, hogy itt-ott beállva még precízebben dobálhassam meg a jónak gondolt helyeket. Így ha abból a kevés halból  van esetleg az adott helyen, akkor jobb eséllyel tudjam kiműteni. Mivel magasan volt még a nap amikor kiértem, tartottam inkább egy terepszemlét mert ezen a szakaszon idén még nem voltam. Tiszta hideg téli víz, nyári vízállással....  nem is láttam semmit, de jól telt és idő közben megnyúltak az árnyékok is ezért elérkezett az ideje a pecának. Három helyet terveztem arra a két órára sötétedésig. Az elsőnél egy bokorsor mellé állva, annak a tövét szerettem volna megnézni, de nem éreztem,... nem volt rajta áramlás. A másodikon ugyan ez a szitu a külső íven található, ahol szinte a fák tövénél megy a sodorvonal.  Belépve kicsit benéztem mert egy iszapdombon landolva beterítette az egész meghorgászandó területet, ami a kis parti forgókból csak nagyon lassan úszott tova. Ahogy letisztult a víz, leúsztatva próbáltam a jó helyre juttatni a csalit, de valahogy mindig beszívta a sodrás és csak a parttól távolabbi sodorvonalon tudtam bevontatni. Ami nem volt rossz, a tiszta vízben ennek is elégnek kell lennie gondoltam, de mivel nem volt semmi már majdnem tovább is mentem. Mikor egy utolsót próbálva, a spiccet víz alá nyomva és ezzel a bokrok alá húzva a wobblert, csak sikerült bejátszani a parti gyökerek közvetlen közelébe. Majd ott ahol kell.... mohón agyon is csapta valaki. Szépen benne maradt a kis takony bot. Egy darabig csak a bokor alatt pumpált komótosan, de pár pillanat múlva kiúszott és az áramlásban kidolgozta magát miután lassan-lassan magamhoz húztam...

107_0086.JPG

107_0092.JPG

A harmadik helyet és lakóját békén hagytam inkább... majd legközelebb ránézek...    de amit jobban várok az a melegedés, az eső, a víz a folyókba, a kintalvós esték és az átdobált éjszakák..... na meg a ...... 

 

de... addig is,

Görbüljön!

Barna

A bejegyzés trackback címe:

https://fishingeverywhere.blog.hu/api/trackback/id/tr5317785304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

steveolson · steveolures.com 2022.03.21. 18:07:05

A jó öreg dozer tette a dolgát. :D

Ki gondolta volna 15 éve, hogy egyszer majd az általam készített csalival fogsz horgászni?

Gratulálok!

Barnabás.. 2022.03.21. 19:01:54

@steveolson: Tette bizony... : ) ..már spórolok a további színekre :D
Köszi!

Mosoni Horgász 2022.03.22. 08:27:37

Indul a tavasz, csipeget a hal, csipognak a madarak, virágillatot gyömöszöl orromba a kósza szél, loccsan a víz, az épp zöldülő nádas tövén, s rügyet bont a part menti fűz....
Menni kell

Barnabás.. 2022.03.22. 15:10:48

@Mosoni Horgász: Hát.... itt se virág illat, sem zöldülő nádas.... de a soraid talán meghozzák. ; )

Menni bizony..

fishingeverywhere

Két megszállott pecaőrült-pergetőhorgász. Duna,Tisza,Körös,csatornák, Balaton.

Friss topikok

süti beállítások módosítása