fishingeverywhere

Fish come in three sizes: small, medium and the one that got away

Egy balinos nap...
...a Dunán

  Az előző beszámolóban említett Tisza-tavi sztori eredetileg kétnapos túrának indult de az utolsó pillanatban úgy döntöttem, hogy mivel mostanában éjszaka melózunk, az aktív kikapcsolódás helyett inkább passzívan döglöm itthon, a kedd éjszakai kezdésig. Persze ahogy lenni szokott egy nap pihenés után mégis mehetnékem volt és engedve a csábításnak, meg az október végéhez képest a gyönyörű időnek....  vasárnap este már pakolásztam, hogy hétfő hajnalban dübörögjek a Duna felé...

 107_1066.JPG

 A terv a szokásos, az egész napos parti wobbleres mókánál megszokott menetrend. Korai érkezés és késői távozás a süllő miatt. Közte meg barangolás, terepszemle ....  kis szerencsével balinokkal megtűzdelve.  Mondjuk a címben le is lőttem a poént és a képeket végig görgetve ( mert mindenki ezzel kezdi)  :D  láthatod, hogy egy darab süllős fotó sincs.... ezért hát...   a nap azon részét ne is nagyon firtassátok légyszi :)  Megpróbáltam....  tök kuka volt...

 

107_1040.JPG

Viszont zabált a balin...  volt benne 3-as 2-es is, de főleg az az átlag kilóhuszas amiből sokat le sem fotóztam, meg egy balinjász.   Jó 10 km-es szakaszt jártam be a nap folyamán kocsival meg gyalog és ahol sejteni lehetett őket a zátonyokkal, kövezésekkel tarkított folyószakaszon....  mindenhol ott voltak. Ennek ellenére csak délután egy órakor lehetett látni az első rablást, amikor kezdett erőlködni a napsütés. Felszíni csalival ekkor volt két akció is, de halat nem adott sajnos. Amúgy meg minden másra....

107_1059.JPG

107_1079.JPG107_1077.JPG107_1076.JPG107_1084.JPG

 107_1086.JPG107_1071.JPG

107_1048.JPG107_1053.JPG

Reggel-délelőtti balin parádé után, a déli órákra jutottam el arra a pontra, hogy próbáltam kísérletezni a csukával esetleg  a kövezések gödreiben lapuló harcsával. Az emelgetett 25 grammos kanálra ami kapás volt az csak balin. Egy oda is ragadt rá. Majd tök más helyen a csukának szánt 12 centis gumihallal süllyedés közben megfogtam kb a nap legkisebb balinját..   Szóval kis túlzással persze, de az volt a kihívás. hogy mivel ne fogjak már balint :D ... úgy, hogy egész nap mozgásban voltam és nem valami összeállt balinhordába dobáltam egész nap eszetlenül. Estefelé egy kövezés előtti elvágón megtartva ill. megállítva 2 méter mélyen a wobblert... nem találjátok ki! .... leverte egy balin.. :) 

107_1087.JPG107_1062.JPG

Szürkületben olyan küsz vonulás volt a part előtt, hogy olyat már régen láttam. Összeálltak... Nagyon bíztam benne, hogy bead legalább egy egyen sücit, mert komoly terítések jelezték, hogy terelgeti őket valami.... de miután ekkor is csak balin jött a lassan vezetett wobblerre, elfogyott a süllőbe vetett hitem.

107_1088.JPG

 Szóval a nap végére akarva akaratlan is elég pofátlanul sok balin jött össze... ismét rájöttem, hogy egész napra nem lenne szabad horgászni jönni ide...   de néha-néha :D

 Görbüljön!

Barna

A bejegyzés trackback címe:

https://fishingeverywhere.blog.hu/api/trackback/id/tr9817982026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

steveolson · steveolures.com 2022.12.14. 09:38:00

Már most hiányoznak azok a gusztustalan, nyári, hajnali, balatoni kajakos, felszíni csalit vizből kidobálós balinparádék.

Barnabás.. 2022.12.14. 16:38:44

@steveolson: Ne is mond... hosszú lesz ez a tél is. Majd azért kitalálunk valamit amivel elüthetjük az időt...addig is.

steveolson · steveolures.com 2022.12.14. 16:45:28

@Barnabás..: egyik nap voltam keszegezni. Jól meg is sütöttem vagy 3 kilót.

Barnabás.. 2022.12.14. 20:09:04

@steveolson: ...úhh.. ez egy jó ötlet!

fishingeverywhere

Két megszállott pecaőrült-pergetőhorgász. Duna,Tisza,Körös,csatornák, Balaton.

Friss topikok

süti beállítások módosítása