fishingeverywhere

Fish come in three sizes: small, medium and the one that got away

Az első

Nem akarom nagyon ragozni. Megvolt az idei első dunai pecám, ez egyben az első belly-boat-os(float-tube-os, kinek hogy tetszik) is volt. Meg ez az első bejegyzés ide.

 

Elég régóta pecázom. Már gyerekkorom óta csak a ragadozóhalak érdekelnek, emiatt aztán nagyon hamar a pergetés felé fordultam. Az egyetem alatt és utána kiesett egy időszak, de azóta ahogy időm engedi irány a vízpart! Sajnos mint mindenkinek nekem is szabadidőből van a legkevesebb, ezért igyekszem a pecázásra szánt időt minél hatékonyabban eltölteni. Szerencsére az életem eddig eltelt részében rengeteg helyen pecázhattam már itthon, (majd a későbbi bejegyzésekből talán ki is derül) és nincs olyan nagy természetes vízterület Magyarországon, ahol ne horgásztam volna már.

Ezt a blogot azért indítom, mert rengeteg élmény halmozódott fel az elmúlt években és rájöttem, hogy hiába a fénykép egy idő után megkopnak az emlékek és már nem biztos, hogy egy mozgalmasabb estét kristálytisztán fel tudok idézni 4-5 év távlatából. Azt pedig megtanultam az évek alatt, hogy a pecánál minden a részletekben rejlik. Hogy húztam az adott csalit, milyen vízállásnál fogtam, volt-e frontbetörés, stb. Mivel eddig ezeket nem írtam le, ezért ez csak a fejemben állt össze, de én is öregszem... :D Nem tudom még milyen rendszeresen fogok írni, lehet, hogy 2 hónap múlva megunom. Ha olyan jó lesz az idei év is, mint az előzőek, akkor gyakran... :) Mivel idén még csak 3x pecáztam, ezért lehet előveszek pár tavalyi sztorit addig is, amíg beindul nálam a tényleges szezon, csak hogy gyakoroljam az oldalt, meg a bloggerkedést. Idén először elkezdem a pecát az RSD-n is, nem is értem, miért nem horgásztam eddig rendszeresen, látom benne a lehetőséget, majd kiderül!

Ennyi a bevezető, ami lehet hosszabb is lesz, mint az első bejegyzés tényleges témája.

Nemrég vettem egy float-tube-ot. Már nagyon mentem volna kipróbálni, de az időjárás nem engedte. Aztán a múlt heti jó időt már nem bírtam ki, péntekre szabi irány a Duna egy mellékága. Szinte 100%-os volt, hogy betlizem, mert ez egy hatalmas vízfelület, ha nem találom meg a vermelő halakat, akkor esélyem sincs ragadozóra. Ráadásul az esték még nagyon hidegek voltak, a víz fele be is volt fagyva. Vertikális pecára gondoltam, egyszerű, kényelmes, meg úgyis a süllő a cél. Hallal nem találkoztam, ellenben napoztam egy jót, letekertem vagy 5 kilométert az új szerzeménnyel, meg együtt úszkáltam közben egy pézsmával. Egy-két hét még és éledezni fog a természet, már várom a március végét, április elejét. Tervezek egy 2-3 napos harcsázást, remélem összejön!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishingeverywhere.blog.hu/api/trackback/id/tr9913616160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

fishingeverywhere

Két megszállott pecaőrült-pergetőhorgász. Duna,Tisza,Körös,csatornák, Balaton.

Friss topikok

süti beállítások módosítása