Tegnap ott hagytam abba, hogy krimó, ömlik az eső és várom a babgulyást. A babgulyás megjött és akkora adag volt és olyan finom! Máshol három adagot mérnének ki ebből, de én köszöntem szépen: bevágtam. Aztán öt körül már nem esik olyan intenzíven, egy életem, egy halálom gyerünk!

Bevállalom az estét, max ha megint ömlik, akkor kikötök vhol. Míg összerakom a csónakot eseget folyamatosan. Bepakolok, aztán hajrá. Vagy 10 km-mel lejjebb vagyok, mint ahol pecázni szoktam, úgyhogy google maps. Jó 5-6 km-re feljebb látok két pofás kanyart, odáig felmegyek, megvárom a nyolc órát, aztán start lefelé. Irgalmatlan mennyiségű fecske repked a vízfelszín felett, a gólyák már elmentek, gondolom lassan ők is készülnek.

Megérkeztem, besúlyoztam és kicsit pihentem, figyeltem a vizet. Semmi mozgás nem volt, nem túl biztató. Aztán már erősen szürkületben mögöttem a meder közepén!!! rákezdtek a balinok. Horgony fel, próbáltam rájuk állni, de elcsesztem. Nem akartam beindítani a motort és szétverni őket, ezért inkább beálltam alájuk 20 méterre. Na lássuk! Az új csali kerül fel, másodikra ráfordul, de nem akad. Csalicsere, egy super spook jr repül. Elsőre leveri, de leakad! Vissza az új csali. Két dobás és megvan! Ok, halam már van. :)

Akkor indulás. Harcsát akarok, ezért hanyagolom a kis csalikat, marad a perch. Kb. 40-45 perce csoroghatok, amikor egy igazi fékreccsentős kapás és megvan! És jó hal!!! Furán viselkedik, már az is fura, h akasztásnál nem csap fel. Mi ez? Bemegy a csónak alá, de nem tudom felhúzni. Ééés, rázza a fejét. Baszki süllő!!! Na most már nagyon kíváncsi vagyok, mekkora lesz... És egyszer csak meglátom a fehér testet és tényleg süllő. Hatalmas! :) Elsőre vékony akadásnak tűnik, szóval kicsit megsétáltatom vízbe dugott spiccel, nehogy kivételkor menjen el. Aztán a kopoltyúfogás elsőre megvan! Enyém vagy!!! :D

A hátsó horog csak kivételkor akadt, a hasi horog fogta, mint kiderült a legjobb helyre akadt, alig tudtam kiakasztani. Olyan ötösre saccoltam, kicsit nagyobb volt, mint a nyáreleji süllőm. Le sem teszem, egyből vissza a vízbe, kicsit hintáztatom, hamar magához tér. Na akár mehetnék is haza, de persze nem :)

Erős szél fúj végig, így esélytelen, h lássam a balinokat, harcsákat ha fent tolják a vizet, így partozom tovább, de semmi. Se egy rablás, se egy fordulás. Úgy tűnik a harcsáknak betett a hidegfront. :/ fél kettőkor kidobom a horgonyt és lefekszem. Hajnali kelés, de továbbra se látok mozgást. Csorgok tovább, mikor kapás akad, de nem túl nagy. Újabb süllő? Hát nem. Egy kisebb balin ütötte le a perchet. Hogy mit akarhatott tőle? :D

Világosodik. Nem érzem a boogiet a kezemben fáradt vagyok, ez a két nap sokat kivett belőlem, szép halat is fogtam, szóval most feladom. :) reggel kijöttem összecuccoltam és most megint a helyi krimóban kávézom, aztán irány haza. Ma kipihenem magam, aztán a holnapot kitalálom. Kellene már egy jót csukázni ;)