Azért egy sima, mert kedden nyomtam egy majdnem sima betlit. Fogtam egy balint volt vagy 20 cm. Technikailag nem betli, de nekem az. A régi jó kis helyem már vmi miatt nem adja a halat... :/ Nem tudom miért van ez, talán a menetközben betelepült vidráktól, a pályán egész éjszaka fel-alá korzózó hódoktól, vagy a kormoránoktól, amik az elmúlt 3 évben lepték el a területet. Mindenesetre érzem, hogy el kell engednem a helyet, pedig... Előkeresem majd a képeket és szentelek majd egy bejegyzést annak, hogy miket fogtam itt. Éveken keresztül úgy működött, mint egy svájci óra. Harcsák, süllők, balinok, csukák, volt itt minden, mint a búcsúban. Asszem egyhamar nem találok ilyen parti pályát... :/ R.I.P.!

És azért fordított, mert egy új pályára mentem tegnap este. Sokáig ez is betliszagú volt, de aztán kihoztam belőle a maximumot, így megfordítottam az este kimenetelét. Már régóta szemeztem vele, ez nem az az eldugott Isten háta mögötti pecahely, ahol még a kormorán is eltéved, de viszonylag közel van, és sajnos a Dunán mostanában partról sorszámot kell húznod, hogy odaférj egy-egy kövezéshez.  Itt is ennek megfelelően jöttek-mentek az emberek, csak én tartottam ki addig, amíg mindenki elhúzott a picsába és meg is lett az eredménye. Egyáltalán nem mutatta magát a hal, rablás itt is 0. Először egy Sr-7-et etettem meg egy majdnem 2 kilós balinnal, (5 dobás után aztán elkobozta a Duna, ezért utálok ismeretlen helyen mélyen járókat dobálni. Pedig az utolsó hesh-m volt. Imádtam ezt a holos sorozatot, annak idején betáraztam belőle, de már csak egy sr-7 hbsh-m, egy ssr-7hbsh-m és egy f7-hbsh-m maradt) aztán a nagy favorit uglymat verte le egy harcias, kicsit nyomorék 1,5-es süllő. A két hátúszó közt volt egy sérülése, ami már gyógyult volt. Vagy kormorán, vagy nyakzó okozhatta. Szegény eddigi élete nem lehetett túl szerencsés, a tegnap estéje meg biztos nem volt az, mert hazajött velem konyhára. Ha vkinek ez nem tetszik, akkor ezentúl nem olvassa majd, amit írogatok, de szeretem a halat, így néha viszek el. Persze ésszel. Nagyot pl. soha. Ja! És ez a balin is tele volt halpiócával, meg a múltkori is. Nem is emlékszem, hogy májusban fogtam-e már vha olyan balint, amin lett volna...

Pont néztem, hogy 5 éve április 30-án fogtam az első harcsámat, akkor majdnem 17 fokos volt a víz. Most vhol 13-15 között van. Lehet mégsem ívtak le a dévérek? A küszök még biztos nem. Most kellene sokat menni...