Pár napja voltam kint, pont elcsíptem az áradás elejét. Reggeltől jött fel akkor 10 centimétert, még nem is zavarosodott be annyira, így azt gondoltam lesz esélyem. A pecát elég későn kezdtem, 10 órára értem ki, így a szürkületről megint lemaradtam, de ez nálam szinte természetes. Azért bíztam benne, hogy egy-két hullámot még elcsípek éjfélig-egyig... Nem volt nagy kasza, de azért akasztottam kettőt, abból egy ki is jött.

Az első kapásom nagyon furcsa volt, kaptam egy rendes ütést wobblerre, bevágtam, majd azzal a lendülettel pattant is a zsinórom. Nem hiszem, hogy sérült volt, mert friss 15-ös power volt rajta, először horgásztam vele, inkább gondoltam éjszakai csukára, néha vicceskednek... Aztán sokáig semmi, majd egy TD-9-essel akasztottam egy süllőt, de pár mp után leakadt. Nem volt nagy. Nehezen indult a peca, valahogy nem találtam azt a beállást, ahonnan a kiszemelt helyet jól meg tudtam volna horgászni, aztán amikor odébbálltam vagy 5 métert és onnan dobtam rá, első dobásra leverte a gumit egy. Ennyit számít, milyen szögben húzod... Természetesen ez is az éppen kinőtte az ovit kategória volt, az utóbbi pár pecán nekem ezeket adja. Fura, mert nyáron-ősszel mindig van rajta jó süllő. Gyorsan visszaraktam, aztán negyedóra múlva pakoltam is, ennyi fért bele.

Görbüljön!