Eredetileg egyben akartam posztolni, de a rendszer nem enged ennyi képet betenni egy poszthoz. Bár minden peca után ez lenne a problémám... :D Szóval megírtam, de szétszedem és közben az első rész második fele el is szállt, úgyhogy írhatom újra. :/

Mostanában nem volt érkezésem megírni a horgászataimat. Így a mostani posztban inkább a képek fognak dominálni és nem a szöveg része. Ez azért is van, mert ha nem írom le egyből már nem igazán emlékszem a részletekre több nap után. Melyik hal után hány rávágásom volt, mennyi hal maradt le, stb. 2 tiszai és 2 dunai pecán vagyok túl. A Tiszára azért mentem, mert a Dunán még mindig talpas pecás vagyok és az árhullám minden pályámat horgászhatatlanná tette, illetve reméltem, hogy a Tiszára éppen megérkező árhullám bemozdítja a nagyobb halakat. Sajnos nem így lett, de nem panaszkodhatom, sok halat fogtam, mégha a méret hagyott is kívánni valót maga után. Balinból főleg a 40-45cm körüliek jöttek, míg süllőből a 40 cm körüliek. Rengeteg rávágásom, lemaradt halam volt, a harcsák sajnos egyáltalán nem mozogtak, vagy csak én voltam béna. Mondjuk az első este 8 fok volt, lehet ez volt az oka.

 

Szóval az első tiszai estém az áradás elejére esett. Nem nagyon mozgott a hal, aztán szürkületben beindultak a balinok. De úgy igazán. Volt egy tíz perc, amikor kapás kapást követett, de gyakorlatilag az összeset elbénáztam. Ne kérdezzétek hogy, egyszerűen iszonyatos pechszériám volt, szinte mind a lábam előtt verte le a csalit, szarul akadtak, meg sem akadtak igazán, nekem ezek a rövid zsinóros kapások a mumusaim, 10-ből 9 halam elmegy ilyenkor. Bénáztam is rendesen, az egyetlen kiálló ágra dobtam a csalit, sikerült leszedni, de aztán meg bogozhattam- közben a balinok meg szétütötték a vizet. 2 balint és két kisebb süllőt azért sikerült fognom. Kb egyig bírtam a hideget, aztán léptem.

A második estém pont tetőzésre esett, amikor gyors apadás kezdődött. A szürkületi balinparádé el is maradt, helyette még szürkület előtt lehetett őket fogni. A méret továbbra is a 40-45 cm-es kategória volt, aztán szürkületben beindultak a süllők is. A napot a balinok nyerték 4-3-ra. Sajnos jobb süllő nem jött most sem, bár volt egy nagyobb, de sajnos a legkisebb wobblerre jött és a kis horog nem tartotta meg. Eseménydús peca volt ez is, rengeteg rávágással, lemaradt hallal. A süllők annyira egyívásúak voltak, hogy szerintem a két este az összes 2 cm-es hibahatáron belül maradt.