Ez most egy vegyesvágott lesz. Volt pár rövid és kevésbé rövid pecám. Amikor jártam-keltem az országban, mindig bent volt a bot is, így az ország két végén is horgászhattam az elmúlt egy hónapban. Sok halat nem fogtam, de legalább egy mindig volt. 3 különböző peca, három különböző hal. Sok szöveg nem lesz... :D

Az ország nyugati végén kezdtem egy kis patakon. Gyors jegyváltás, van 2 órám... Nem volt túl pörgős peca, itt még hideg volt, itt-ott foltokban a hó is megvolt. 3 kapás, egy kis domi, az idei első. Örültem neki. :)

Aztán jött az ország keleti fele, még domolykó tilalom előtt. Szintén egy patak, domira pályáztam, erre megfogtam életem első sebes pisztrángját :D Örömébódottá!

Végül! Míg Barna harcsaaratást rendezett, én csak szűköltem, mert nem tudtam menni. Rá 3 napra felpakoltam az új szerzeményt és nekiindultam én is. Barna délután csatlakozott. Délelőtt terepszemle, megnéztem pár vizet, amit esetleg később meg tudunk horgászni. Délután aztán letettem az új kajakomat és irány a víz! Az elején szenvedtem, aztán a végére már belejöttem. Ívás persze sehol. Barna pár órai peca után kicsapott egy 3,5-est. Aztán a kajakja megadta magát, így sajnos korábban lépett, mint terveztük. Én még maradtam, bóklásztam. Végül az egyik padmaly mellett megláttam egy tolóhullámot és talán a 4-5-ik dobásra meg is ette a kanalat, ahogy kell. Kb. 80 centis 4 körüli hari volt. Szintén az idei első. Most már jöhetnek a süllők, balinok ;)

Hasonló jókat!