fishingeverywhere

Fish come in three sizes: small, medium and the one that got away

Őszi balinok

Idén sok helyre nem jutottam el. Kimaradt a Tisza, és egy darab körösi túra fért bele. Az is csalódás volt, így nem is hajtottam utána... Messze van és sajnos ahhoz már kevés és drága a szabadidőm, hogy csak úgy nekiinduljak majd lesz valami, majd lesz valahogy alapon. Bár lehet újra ennek szellemében kellene pecáznom, eredményesebb lennék... :D Így a felszínizések szinte teljesen kimaradtak ebben az évben, mivel főként ezen a két folyón űzöm. A dunai sztorijaimat ha jól emlékszem a szebb süllőmmel zártam le, amit azóta egy kisebb követett mivel nem is süllőztem célirányosan. Inkább szeptember végétől átálltam a meló utáni 1-2 órás pecákra kifejezetten a balinokra vadászva. Nem szoktam "csak" balinozni, mert régebben a süllőzések előtti pár órák tökéletesen adták őket, de valami megváltozott egy ideje. Azok a részek, ahol süllőzni szoktam kínkeservesen adják csak a "szálkafőzelékeket" és egy-egy akció is csodaszámba megy már. Időm is kevés mostanában, így adta magát, hogy megnézzem a városi részt mi újság balinfronton?

 

Kifejezetten azokat a részeket támadtam, ahol korábban mindig fogtam és nagy részük most is tart még balint. Szeretem, ha akciódús pecáim vannak, talán ezért is hanyagoltam idén a süllőzést (és most itt nem a nagy számban fogható 30-35 cmes süllőkre gondolok, mert az sem motivál, hanem azokra az estékre, mikor 4-5 kapás közül ki lehet 2-3-at kapni és azok már a darabosabbak) A legjobb meló utáni pecán 9 akcióig és 4 megfogott halig jutottam. A legérdekesebb sztori talán az volt, hogy az egyik szebb balint két hetes eltéréssel ugyanarról a helyről szedtem le (persze más csalival, annyit okosodott közben :D). Könnyen lehetett azonosítani, mert az "arcán" akadt és az a seb már gyógyulófélben volt. De visszaállt ugyanoda, tökéletes kondiban volt ráadásul. Tehát a fogd meg és engedd vissza jól működik. Nekem érdekes volt, hogy a balin is mennyire ragaszkodik a territóriumához, mert szinte négyzetméterre pontosan ugyanott fogtam meg, mint két héttel korábban. A halak zöme ráadásul felszíni csalikra jött, ez még mindig az abszolút favorit nálam, ennél jobban csak az éjszakai felszínizést szeretem. :D 6 alkalommal voltam, 11 balin és két "járulékos" hal jött ki, de még legalább kétszer ennyi akcióm volt. Megunhatatlan, mikor felrobban a csali alatt a víz... Minden balin méretes volt és a zöme 50cm körüli vagy a feletti mérettel rendelkezett. A balinozás mellett még hajtottam a csukákat, szerettem volna bezsákolni a "szokásos" őszi nagyot, de ezt egyre inkább elengedem és talán most már ráállok kicsit a süllőkre az ősz hátralévő részében. A csukázásokról is írok majd egy összegzést, tanulságos volt az is. Régi igazság, de minden szezon más és ezt el kell tudni fogadni.

 Before:

img_20190925_185411.jpg

After:

img_20191010_153120.jpg

img_20191018_065520.jpg

img_20191016_190802_185.jpg

img_20190926_190017_384.jpg

img_20190925_192736_188.jpg

img_20191010_121050.jpg

img_20191010_141403.jpgimg_20190930_171546.jpg

img_20190930_161528.jpgimg_20191018_082221.jpg

img_20190930_190700.jpg

img_20190930_191021.jpg

Ezt meg csak úgy, mert gyönyörű, mint mindig...

 

Hasonló jókat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishingeverywhere.blog.hu/api/trackback/id/tr5515270278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

fishingeverywhere

Két megszállott pecaőrült-pergetőhorgász. Duna,Tisza,Körös,csatornák, Balaton.

Friss topikok

süti beállítások módosítása