Most egy kicsit elpártoltam a nagy vizektől.  Minap a csatornán látott domik már megmozdítottak bennem valamit.. Mosoni Horgász remek beszámolója meg az utolsó csepp volt, így hát mennem kellett :)
A csatira készültem eredetileg, de ez a mostani lehűlés nem volt elég nekem, hogy a nulla árnyékkal szolgáló csatorna parton bóklásszak. Így egy kis folyócskára adtam le a voksom, ahol hangulatos vízparti fák adnak kellő árnyékot. Már ha a csalán tömegtől odafér az ember :)  Volt is bennem kétely rendesen a víz megközelítését illetően,  mennyire van benőve víz, part egyaránt...mivel késő ősztől tavaszig szoktam ide járni általában, mert akkor jobban megdobható.
Hát mit mondjak meg lehetett oldani a pecát, de csak kevés beállót sikerült betörni :)
A víz nagyon alacsony, ennek köszönhetően marha óvatosak a halak. Szinte csak a kicsiket tudtam becsapni. Volt olyan, hogy a parti sásból előugró jobb domolykó, ahogy kiért a takarásból és meglátott, megállt a csali mögött 10 centire. Ha meg végre ki imádkoztam egy szebbet megint, az leakadt. Mint amikor egy kiló körülit akartam bottal kiemelni a magas part miatt...  :(  De a legdurvább az volt, amikor a kis csalit egy bedőlt fa ágai alá sikerült bejuttatni, és ahogy vizet ért feljött érte egy nagyon komoly domolykó és be is szívta, de nem akadt a bevágás. Pedig résen voltam nagyon :)
( By 2015 - 53cm)    Ez a méret most sem jött össze sajnos :)
Összességében jó kis peca volt. 6-11 ig  kb. 15db sikerült + ugyanennyi kapás, rávágás,stb... persze javarészt  nagyon kicsik.  De a sok kapás élménye kárpótolt. A nagyokat meg majd remélem, hogy barátom kifogja ha lesz végre ideje egy kis pecára :)

Görbüljön nektek!

Üdv.

Barna