fishingeverywhere

Fish come in three sizes: small, medium and the one that got away

Döcögős esetek...és 2x a Dunán...

Ahogy Zsolt már említette korábban, a holtágon az utolsó peca derékba tört. Szó szerint, mert 2-3 órás dobálás után a kajak háttámlája egy jóleső hátradőlésnél eltört... ez egy intő jel, hogy bizony fogyni kellene :D  De előtte azért sikerült egy hari, így megmenekült a peca...  :) Utána a hétvégét…

Mindenhonnan egy

2018 április 24, kedd Ez most egy vegyesvágott lesz. Volt pár rövid és kevésbé rövid pecám. Amikor jártam-keltem az országban, mindig bent volt a bot is, így az ország két végén is horgászhattam az elmúlt egy hónapban. Sok halat nem fogtam, de legalább egy mindig volt. 3 különböző peca, három…

Harcsák az íváson...

2018 április 18, szerda   Szerda reggel van és egy kocsma előtt várakozom.  Na nem azért, hogy a reggeli felesem bedobjam......mert az már megvolt :D  ...  persze aki ismer az tudja, hogy ez nem igaz.    Az engedély váltásnak választottam eme remek helyet, pedig volt más opció is, de az nem esett…

Szeszélyes április - Egyszer fent, de többször lent

2018 április 5, csütörtök És tényleg. Majd kiderül, miért is... Április 1-e pirosbetűs ünnep nálam. Szabadulnak a pettyes haverjaim. Próbálok mindig pár napos túrát rászervezni, így volt ez idén is. Az én Drágám hála az égnek megértő, tudja hogy nekem ez a feltöltődés. Ilyenkor új helyeket iktatok…

Álom és valóság...

2018 április 5, csütörtök .....kapás után érzem, hogy jó hal küzd a horgon. Próbál a nádba bújni, de nem engedem. Nem látom még, de magamban tippelgetem a súlyát közben...talán 3-as 4-es...hú de húz, jó erős, van talán 5-ös is.  Felkavarja a sekély csatorna vizét  és nem, csak nem akar…

A kecó...

2018 március 18, vasárnap Mikor a nagy főnök lejött a raktárba és félre hívott, bizony a torkomba ugrott a szívem.  Egy örökké valóságnak tűnt, amíg együtt megtettük azt a néhány métert, míg éppen csak félre álltunk az útból. Ott felém fordulva így szolt:" Ne mond még senkinek, de vettem…

Bodrik és karikák + 1...

2018 február 11, vasárnap   Szombat este van, és bőszen kotorászom a szekrényben. Tisztán emlékszem, hogy volt még itt valahol egy tekercs 16-os damil..... A békés halas cuccaimat elnézve egyébként nem csodálkozom, hogy semmit nem találok. A régi rend, amikor még pedánsan szétválogatva,…

Január 31.

2018 február 1, csütörtök A vasárnapi betli nem hagyott nyugodni. Nem lehet így vége, de talán túl leszek rajta valahogy gondoltam..... :) 4.25 : Csörög az óra. Hátat fordítok neki és próbálok vissza aludni. Tudom, hogy nem az enyém szólalt meg. Lehet, hogy önző dolog de jóleső érzés fog…

Csatiszörnyek

2018 január 29, hétfő Sok minden kavarog a fejemben a legutóbbi pecákkal kapcsolatban. Például az is felmerült, hogy egyáltalán írjak-e róla. Elsősorban azért, mert nem mindenki áll úgy a horgászathoz, mint Barna, vagy én. És abszolút nem vagyok képmutató, mert szeretem a halat, viszek is el, de ha…

Csatornacsuka mánia...

2018 január 7, vasárnap A naplementében izzó nádas Egyedül lenni, horgászni, semmivel nem törődve és senkitől nem zavarva, csak a saját fejem után a megszokott, már rutinná vált dolgokat csinálni. Lehet, hogy fantáziátlan és divatjamúlt, de ez vagyok... :) Viszont ha úgy alakul, hogy társául…

Óévbúcsúztató

2018 január 2, kedd 28-án már nem bírtam magammal. Mennem kellett. Akkor már hetek óta peca nélkül voltam, nem tesz ez jót nekem sem, meg a környezetemnek sem. :D Mivel épp a szüleimnél voltunk ezért csak a domizás jöhetett szóba. Ennek megfelelően pakoltam a csalikat és hosszú idő óta először…

Karácsony a Dunán...

2017 december 27, szerda Karácsonyi képeslapon is megállná a helyét ez a fotó, gondolhatnánk....ugye?   Csak, hogy az ott nem hópihe és zúzmara, hanem kormorán ürülék....!!! Magához tért az oldal.  Ezért ezt gyorsan ki használva írok pár sort, mert ki tudja mikor omlik össze végleg... Kicsit…

Kellemes ünnepeket mindenkinek!

2017 december 24, vasárnap    Mind a kettőnk nevében kívánok mindenkinek, Boldog, békés karácsonyt és persze halban gazdag új évet!!!! :))   Ha addig már nem találkoznánk.... Sziasztok.   Üdv. Zsolt és Barnabás

Csatornaparti barangolások...

2017 december 10, vasárnap Azon a szombaton, magamhoz képest korán kiértem. A deres fűben megbújó levelek és apró gallyak miatt, csendesen lépni nem lehet. Persze biztos, hogy az utolsó lépésnél, na még egy picinél... reccsen egy nagyot. Kb 4 méterre mozdul is a víz és valami felkavarja az…

Betliszéria után kishalak...ja és a 100.

2017 december 5, kedd A november gyakorlatilag átszaladt rajtam. Ha jól számoltam 5 betlivel. Szóval nem sokat pecáztam, de legalább cserbenhagytak a megérzéseim... :D Ha az ember keveset horgászik, akkor felértékelődik az évek tapasztalata, mert mindig van a tarsolyban vmi hely, amit elő lehet…

Könnyed a búcsú novembertől...

2017 november 30, csütörtök Könnyed a búcsú a szelektől, esőtől, sártól és a megfázástól....Ja, és remélem a nyögve nyelős 1-2 halas pecáktól. De lehet, hogy télen még visszasírom ezt is !! ?? :) Most úgy érzem, hogy eltökéltebb vagyok a téli gumihalas pecák iránt. Kicsit hanyagoltam az elmúlt…

3 peca margójára...

2017 november 12, vasárnap Úgy egy hete lenéztem egy délutáni pecára a kedvenc kis folyóm alsóbb szakaszára. Bíztam abban, hogy találok pár méretesebb csukát. Egy befolyó oldal ágból olyan szmötyis víz jött, hogy alatta értelmetlen volt csukára dobálni. És a szaga sem volt túl bizalom…

Halloweeni mese: Láncfűrészes Béla az erdő réme...

2017 október 29, vasárnap ....lassan sötétedik,  egy kövön ülve azon bosszankodom, hogy az eddigi  nyugati szél, egyre inkább északira fordult és így már hosszában fújja a vizet. Az öreg kőgát oldalát egyre jobban csapkodják a hullámok. Pedig szürkület előtt még a feszített víz tükröt,…

Dunai(tor)túra...

2017 október 27, péntek   Az első kilométeren, még tele voltam tervekkel. A másodiknál dobáltam is egy keveset. A harmadiknál már kérdezgettem magamtól, hogy ott vagyok már ?  A negyediknél, pihentem egy kis pecával, és egy balinnal. Az ötödiknél átmentem egy  másik helyre, de ott voltak. A…

Kajakkal a Balatonon...

2017 október 23, hétfő Evezni, vízen lenni, mindig is szerettem. A gyermekkori túrák, amikor édesapámmal eveztük végig a folyókat, mély nyomot hagyott bennem. Így ha ritkán is, de igyekszem megragadni az alkalmat ennek a remek sportnak a gyakorlására. Ha meg pecával egészül ki az már…

fishingeverywhere

Két megszállott pecaőrült-pergetőhorgász. Duna,Tisza,Körös,csatornák, Balaton.